Adverteren

Hoe het begon

Stijlkaart is sinds mei 2012 online. Voor mijn werk als stylist speurde ik veel op internet rond en kwam de mooiste webshops tegen. Voor Libelle maakte ik destijds een aantal rubrieken over woonnieuws. Want ik jammer vond was dat de directe link tussen product en webshop vaak verloren ging. Zo ontstond het idee van Stijlkaart: breng de mooie zaken samen. Product – webshop – klant, korte lijnen die ik zelf zou kunnen sturen.

Wat biedt Stijlkaart?

Stijlkaart is een site die bezoekers wil inspireren, die helpt keuzes en combinaties te maken in het enorme aanbod van producten van verschillende webshops. Daarnaast houdt Stijlkaart de bezoekers op de hoogte van de nieuwste collecties en trends. Ik kan nieuwe producten snel publiceren en zo kenbaar maken aan het grote publiek. Stijlkaart communiceert actief via twitter, Facebook, pinterest en instagram. Zo worden diverse kanalen gebruikt om mensen te inspireren!

Mocht je jouw webshop ook graag op Stijlkaart zien, mail me dan gerust, dan bespreken we de mogelijkheden!